گروه مهندسی پِرکامز نمایندگی فروش تجهیزات بیسیم هایترا در ایران.

معرفی شرکت هایترا

معرفی شرکت هایترا

معرفی

شرکت  Hytera  که دفتر مرکزی و مجتمع تولیدی آن در شهر شن­ زن چین می‌باشد در سال 1993 تاسیس گردیده و در حال حاضر دارای دفاتر مختلفی در کشورهای مختلف از جمله ایران، آمریکا، انگلستان، روسیه و فرانسه می‌­باشد.

این شرکت بیش از 2200 نفر پرسنل مجرب و تحصیل‌کرده در بخــش‌های مختــلف طراحی، ساخت، فروش و R&D دارد که بالغ بر 40% از کل پرسنل در بخش R&D  آن مشغول به کار می‌باشند.

شرکت Hytera بعنوان تولید کننده تجهیزات رادیویی مختلف بخصوص در زمینه سیستم­‌های ترانک آنالوگ و دیجیتال Tetra و DMR  مطرح بوده و سیستم­‌های گوناگونی در صنایع برق، نفت و گاز، مخابرات، مترو و براساس نیاز مصرف کنندگان ارایه می­‌نماید.

تولیدات

شرکت  Hytera  به عنوان جدی­‌ترین رقیب شرکت موتورولا، تنها شرکت در دنیا می­‌باشد که کلیه طیف محصولات بیسیم اعم از Conventional و ترانک به شرح ذیل را دارا می­‌باشد:
1 – انواع بیسیم­‌های دستی و خودرویی، تکرارکننده­‌ها، دیسپچر، بیسیم‌­های ضد انفجار IS ) 
2 – ترانک آنالوگ MPT1327 شامل انواع ترمینال­‌های دستی، خودرویی، ثابت، سوئیچ و کنترلر
3 – بیسیم‌­های Conventional دیجیتال با تکنولوژی DMR شامل انواع ترمینال­‌های دستی معمولی و ضد انفجار(IS) خودرویی ، ثابت و تکرارکننده 

4 – ترانک دیجیتال تترا شامل انواع ترمینال­‌های دستی معمولی و ضد انفجار (IS)، خودرویی ، ثابت و سوئیچ و کنترلر و نرم ­افزارهای کاربردی جهت صنایع مختلف 
5 – این شرکت تولید کننده انواع ترمینال‌های تترا است و به منظور تامین نیاز مشتریان و ارایه راه­ حل  یکپارچه و تکمیل فهرست تجهیزات خود، در موضوع سیستم  تترا، مبادرت به خرید بخش تترای شرکت PMR Rohde & Schwarz آلمان نموده ­است و با توجه به این موضوع امکان ارائه خدمات با کیفیت جهت شبکه‌های رادیویی مبتی بر تترا را بصورت کامل دارد.

سوابق اجرائی

تجهیزات رادیویی ساخت شرکت Hytera در بیش از 90 کشور دنیا، در 5 قاره مختلف اعم از امریکا، اروپا، افریقا، اقیانوسیه و آسیا استفاده می­‌گردد.
1 – این شرکت سالانه در حدود 1/5 میلیون بیسیم و تجهیرات رادیویی را تولید می­‌نماید.
2 – شرکت Hytera دارای دفتر خدمات در ایران می‌­باشد و تاکنون بیش از  60،000 دستگاه انواع بیسیم انالوگ و 12،000 بیسیم دیجیتال را به جمهوری اسلامی ­ایران صادر نموده ­است.
3 – نصب بیش از 6،000 کانال رادیویی به همراه 300،000 ترمینال در شبکه‌‌های ترانک ام پی تی
4 – پیاده ­سازی شبکه تترا  تمامی 6 خط مترو هنگ­ کنگ
5 – پیاده سازی شبکه تترا  برای بیش از 10 خط مترو در چین.
6 – 18000 عدد بیسیم تترا برای  MOJ در انگلستان
7 – شبکه یکپارچه ترانک  DMR Tier III برای استان شینجیان چین شامل 200 عدد بیس و 10،000 بیسم
8 – شبکه یکپارچه ترانک  DMR Tier III برای شرکت برق منطقه‌ای کشور آلمان شامل 9 عدد بیس و 500 بیسیم
9 – پیاده سازی شبکه کشوری پلیس بنگلادش براساس  DMR
10 – پیاده سازی شبکه رادیویی پوشش سراسری پلیس ترکیه با در اختیار داشتن 9000 ترمینال دستی، 4000 ترمینال خودرویی و 800 ریپیتر و 20.000 ترمینال DMR
11 – پیاده‌سازی شبکه اورژانس سراسری روسیه شامل 4.000 رادیو دستی و 2.000 ترمینال خودرویی و 60 ریپیتر

12 – اولین شبکه ترانک دیجیتال DMR در جهان با بیش از 1.000 کاربر با ترمینال‌های DMR در شبکه ترکیبی ترانک MPT  جهت بازی‌های المپیک دانشجویان 2011 UNIVERSIAD مرداد 1390 – شن زن چین

خدمات پس از فروش

شرکت Hytera دارای نظام‌نامه بین‌المللی خدمات (GSC) می‌باشدکه علاوه بر خدمات قبل از فرش و فروش تجهیزات، خدمات مهندسی شامل طراحی، نصب و راه ­اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش محصولات خود را به کارفرمایان محترم ارایه می­‌نماید.
با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش شرکت 
Hytera برای کارفرمایان در ایران و علاقمندی این شرکت در ارایه هرچه بیشتر خدمات پشتیبانی فنی، آموزش، نصب و راه ­اندازی و تامین قطعات یدکی تجهیزات مذکور در کشور، این شرکت اقدام به تاسیس دفتر منطقه‌­ای و سرویس سنتر رسمی در ­ایران نموده است.