گروه مهندسی پِرکامز نمایندگی فروش تجهیزات بیسیم هایترا در ایران.

تنها اپراتور برای سازمانهای ماموریت حساس

تنها اپراتور برای سازمانهای ماموریت حساس

تنها اپراتور موبایل اختصاصی برای سازمانهای ماموریت حساس

هدف تاراسل ایجاد و توسعه پایدار زیست بوم اختصاصی در کشور، متناسب با شرایط و نیازهای اختصاصی مشتریان هدف خود یعنی سازمانهای ماموریت حساس و امنیت عمومی است. ماموریت این اپراتور ایجاد زیرساخت موبیلتی باند پهن امن بعنوان مهمترین فعال کننده در تحول دیجیتال سازمان های هدف می باشد. بستری که افق تحول دیجیتال سازمانی را به منظور تبادل اطلاعات و دانش ایجاد نموده و زمینه بروز نوآوری و خلق ارزش های جدید سازمانی را فراهم می کند.

در واقع این اپراتوری با ایجاد بستری پایدار، امن و پرسرعت با اولویت بالا به صورت MVNO شرایط را برای اشتراک گذاری اطلاعات مهم، سامانه های نرم افزاری همراه و شبکه های اجتماعی سازمانی فراهم نموده تا بهره وری و عملکرد سازمان با استفاده از فناوری اطلاعات افزایش یابد.

همچنین از این شبکه می توان جهت تماس صوتی و تصویری بلادرنگ در شرایط اضطراری به منظور تصمیم گیری سریع و دقیق مبتنی بر هماهنگی های تیمی در صحنه عملیات استفاده نمود. به منظور ایجاد زیرساخت یکپارچه سراسری بین گروهها و حتی سازمانهای مختلف، پروتکل تماس ارتباطی بین کاربران مبتنی بر استاندارد مخابراتی نسل 4 طراحی شده است.


ضرروت ايجاد شبكه امن موبايل حاكميتي

باتوجه به گسترش شبكه هاي باند پهن مانندLTE در سطح جامعه، نيازمندي هاي متقابلي نيز در سازمانهاي امنيتي و حاكميتي جهت استفاده از ارتباطات سيار باند پهن بوجود آمده است. اين درحاليست كه شبكه هاي موجود راديو ترانك اين سازمانها مانند TETRA و DMR تنها قابليت ارائه ارتباطات سيار باند باريك و بطور مشخص ارتباطات صوتي را جهت ماموريت هاي حياتي امكانپذير مي نمايند. بنابراين تقاضاي بسيار جدي ارتباطات سيار باند پهن به منظور كاربردهايي نظير انتقال ويدئو برخط، آگاهی محیطی، کنفرانس تصویری گروهی و…، و نرم افزارهاي ارزش افزوده در اين بستر، نيازمندي به تاسيس شبكه اختصاصي تحت عنوان شبكه امن موبايل حاكميتي ايجاد نموده است.

طبیعتاً ایجاد یک شبکه موبایل به تنهایی پاسخگوی مشتریان هدف سازمانی برای مهاجرت از شبکه های عمومی به این شبکه علیرغم تهدیدات جدی در شبکه های موجود نبوده، در واقع مجموعه ای از سرویس ها، دستگاهها، راه کارها و تجهیزات مکمل در کنار یکدیگر برای مشتری سازمانی خلق ارزش خواهد نمود.

در واقع اپراتور تاراسل با ایجاد شبکه ای امن، پایدار، سریع با اولویت بالا، سعی دارد بستری مناسب جهت رشد و نمو محصولات گروه هدف خود فراهم اورد و تاکنون موفق به تکمیل بخش مهمی از عناصر این زیست از جمله: پردازش ابری امن ، اینترنت اشیاء، راه کارهای پوشش فضاهای داخلی، دستگاه موبایل امن، سرویس تماس اضطراری PTT شده است.