گروه مهندسی پِرکامز نمایندگی فروش تجهیزات بیسیم هایترا در ایران.

فرصت‌های شغلی

« پِرکامز » مطابق استراتژی منابع انسانی خود همواره در پی جذب دو دسته از نیروهای بازار کار می باشد:
1. نیروهای خبره دارای تجربه در صنعت ارتباطات
2. فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور که دارای قابلیت و انگیزه یادگیری مستمر باشند.

تجربه و خبرگی دسته اول به همراه دانش و انگیزه دسته دوم به « پِرکامز » کمک خواهد کرد که برای پیشتازی در صنعت ارتباطات بتواند مدیران توانمند و حرفه ای و کارشناسان زبده و با تعهدی را تربیت کند که در این راه ما را همراهی کنند.

ضمن تشکر از شما به خاطر انتخاب « پِرکامز » از شما خواهشمندم پیش از ثبت نام مطالب زیر را به دقت مطالعه فرموده، در صورت مطابقت با شرایط شما رزومه خود را به آدرس job@percoms.ir ارسال فرمائید.

ما در پِرکامز به دنبال یک کارشناس فروش پرانرژی، خلاق و با روابط عمومی بالا هستیم تا با تجربه و دانشی که از بازاریابی، فروش و فضای تبلیغات دیجیتال دارد بتواند به ما در توسعه بازار و افزایش مشتریان فعال کمک کند. شما با پیوستن به این تیم به عنوان «B2B sales» وظایف زیر را به عهده خواهید داشت:
• پیدا کردن فرصت های جدید برای معرفی هارمونی و جذب مشتری
• پیگیری مشتری های جدید برای تبدیل شدن به قرارداد
• ارائه پیشنهادات جدید به مشتریان فعلی و افزایش سبد مشتریان
• ایجاد روابط با مشتریان بالقوه با جستجوی نیازهای آنها و ارائه راهکار
• تقویت جایگاه برند هارمونی در ذهن مشتریان از طریق معرفی و نشان دادن تخصص
• توانایی مستند سازی و تهیه گزارش فروش

دانش تخصصی و مهارت‌های موردنیاز:

• قدرت بیان
• اصول و فنون مذاکره و توانمندی متقاعدسازی و فن بیان مناسب
• توانمندی تصمیم‌گیری و حل مساله
• قدرت تعامل بالا
• فن سخنرانی و مذاکره
• دقیق، پیگیر و وقت شناس
• دانش متوسط در زمینه دیجیتال مارکتینگ
• دانش متوسط در زمینه تبلیغات
• آشنایی با صنعت تبلیغات
• قدرت متقاعد کنندگی و ایجاد اعتماد در فرد مقابل
• حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط ( الویت با افرادیست که در آژانس ها تبلیغاتی تجربه فعالیت داشته اند )

دارای مدرک تحصیلی کارشناسی

 جنسیت: آقا
– نوع همکاری: تمام وقت
– آشنا با تجهیزات رادیویی هایترا و موتورولا و پروگرم بیسیم، راه اندازی سیستم های مخابراتی
– مهارت کار در ارتفاع و نصب تجهیزات و لینک رادیویی بر روی دکل
– توانایی گزارش دهی و مستند سازی
– توانایی انجام ماموریت های داخل و خارج شهر
– داشتن انگیزه بالا، مسئولیت پذیری و قابلیت کار گروهی
– دارای کارت پایان خدمت (آقا)
– اخذ رضایتنامه شغلی از محل کار قبلی امتیاز محسوب می گردد.
– سابقه کار مرتبط امتیاز محسوب می گردد.
– حداکثر سن 33 سال

– جنسیت: خانم
– نوع همکاری: تمام وقت
– فارغ التحصیل رشته حسابداری یا مرتبط
– آشنا به نظام ارزش افزوده و ثبت اظهارنامه مالیاتی با توجه به قوانین سازمان مالیاتی
– توانایی کار با نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران
– آشنا به محاسبات حقوق و دستمزد و ثبت سند حقوق و ایجاد گزارشات فروش و …
– قابل اعتماد و دارای قدرت کنترل و نظارت بر اطلاعات درآمد و هزینه
– آشنا به امور بانکی و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
– دارای مهارت فناوری اطلاعات در جهت کار با نرم افزارهای مالی
– کارجویانی که دوره آموزش نرم افزار حسابداری را گذرانده اند در الویت می باشند
– تسلط به EXCEL و WORD
– آشنا به حسابداری شرکتهای بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری